golfcab Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 BB`s??? Ball Bearing, men hadde kansje vert bedre med GT's istedet Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Her er mitt bidrag: denne ble jo stilig, hvordan er det å ha skriften ovenfor/under selve turboen? Tenker mest på at trykket sikkert blir kvitt på sorte klær Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nybakken Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Det der blir nok ikke mye lett å trykke Siter Penger som ikke durer er død kapitalBor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt! 1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Det der blir nok ikke mye lett å trykke nei ser ikke for meg det Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 (endret) Her er mitt andre forslag Endret August 15, 2013 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hva med å integrere BMW logoen i selve turbinen, og ha selve betegnelsen på prosjektet innstemplet på turbinhuset? Mitt forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 stilige logoer begge to! setter pris på forslagene :) men tror ikke det går å få det så detaljert med trykk? det blir slike trykk som dette bare på svarte klær var planen http://www.moland-racing.com/images/varer/genser2.jpg Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) stilige logoer begge to! setter pris på forslagene :) men tror ikke det går å få det så detaljert med trykk? det blir slike trykk som dette bare på svarte klær var planen http://www.moland-racing.com/images/varer/genser2.jpg Ah, skjønner. Hva om man bryter det ned litt på detaljene og gir det litt omriss mer egnet for svart bakgrunn?! Bare en kjapp re-modd av den forrige for å vise eksempel.. Må selvsagt ha større og tydeligere bokstaver da. Endret April 3, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 JAAA :) nå er du kraftig inne på det! alle ser jo hva det er når man ser omrisset av en turbo. Den der var jo genial! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 noen som vil gjøre denne ferdig så den kan komme i trykken:? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Ah, skjønner. Hva om man bryter det ned litt på detaljene og gir det litt omriss mer egnet for svart bakgrunn?!Bare en kjapp re-modd av den forrige for å vise eksempel.. Må selvsagt ha større og tydeligere bokstaver da. Pokker, Camaro snappet forslaget mitt...:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 hadde det blitt bedre med skriften i bunn? litt mer plass å skrive på? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 hadde det blitt bedre med skriften i bunn? litt mer plass å skrive på? Egentlig tror jeg det beste ville blitt å satt 2 turboer ved siden av hverandre/imot hverandre og kun skrevet E30 329 på turbinhusene, så heller skrevet Twin Turbo Project over eller mellom turboene med hvit tydelig skrift. Får se om jeg får tid til å lage et utkast på hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 ser for meg hva du mener, har faktisk en håndtegnet skisse av det her. genialt om du har tid, Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Det kunne jo for eksempel sett ut noe a la sånn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg