Mandel Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Hallo. Når snøen smelter kommer bilen, og så skal jeg jo selvsagt ha litt og spille musikk på, meen jeg skal ikke bruke direkte mye penger på dette.. Er ikke på utkikk etter noe superannlegg, vil kun ha noe som man kan høre ålreit bass fra, og som man slipper og betale så alt for mye for.. skal kjøpe et frontsett, men vet ikke hvilket, kom gjerne med tips, men husk at jeg ikke skal bruke mye tilsammen. Har funnet en forsterker jeg er litt int i,, for meg betyr ikke merket noe.. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209243902&n=517554917&pn=897416667 Sub er jeg litt usikker på, blir nok 10" som er mest aktuelt i denne omgang, er det noen og anbefale som heller ikke koster mye? har nok av ting som skal fikses på bilen, så jeg vil bare ha noe jeg kan spille litt med den første tida.. mvh fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Adnoh Hallo. Når snøen smelter kommer bilen, og så skal jeg jo selvsagt ha litt og spille musikk på, meen jeg skal ikke bruke direkte mye penger på dette.. Er ikke på utkikk etter noe superannlegg, vil kun ha noe som man kan høre ålreit bass fra, og som man slipper og betale så alt for mye for.. skal kjøpe et frontsett, men vet ikke hvilket, kom gjerne med tips, men husk at jeg ikke skal bruke mye tilsammen. Har funnet en forsterker jeg er litt int i,, for meg betyr ikke merket noe.. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209243902&n=517554917&pn=897416667 Sub er jeg litt usikker på, blir nok 10" som er mest aktuelt i denne omgang, er det noen og anbefale som heller ikke koster mye? har nok av ting som skal fikses på bilen, så jeg vil bare ha noe jeg kan spille litt med den første tida.. mvh fredrik Hei Fredrik... Hvis du ønsker best mulig lyd per krone vil jeg anbefale deg Vibe Blackair 100 som er en 10" subwoofer. den koster 1587,- som frontsett vil jeg anbefaler Vibe SR50 som er et 5,25" eller Vibe SR60 som er 6,5" Priser på SR høyttalerene SR50 Kr 1179,- SR60 Kr 1339,- for mer info se http://www.v-i-b-e.com Mvh Roy Andersen Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Var en meget billig forsterker til å levere 4x125watt rms.. noen som vet noe mer ang. denne forsterkeren.. kunne tenkt meg en sånn til å drive frontsett og bakhøytalere.. Men, har ganske bra ellers i bilen så vil helst ikke kjøpe noe..billigt.. noen som vet om denne er noe tess? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 ehhe Den Mobilsentrum forsterkeren yter aldri 4x125 watt rms, kanskje 4x12,5 watt rms... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Gå heller for DynaBel BF1702 hvis du vil ha guffe i 2 kanaler. Grei pris og god kvalitet, ærlige watt og ren lyd. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Som du kanshe så.. så skal jeg ha en 4kanaler.. Skal jeg bruke penger på sterker kjøper jeg Cadence, siden jeg har dette fra før.. Tenkte litt på komplett Cadence anlegg i bilen.. Må bare bytte ut Rockford Fosgate subben min da med 2x10" Beast fra Cadence.. skal viss bli meget bra med den Monoblokka jeg har Cadence Z7000 Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Sorry... Blingsa litt der ;) Cadence sterkere er kvalitet det :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hei! Har Dynabel 4 kanaler på lager til 1790,- Veil pris er 1998,- Interessert? Utrolig god forsterker til en utrolig lav pris! Pent utseende, utrolig kvalitetsfølelse og lyd som tilhører en helt annen prisklasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Har du no link til info på denne? om den ikke er tilfredstillende så tenker jeg det blir en Cadence 4kanaler.. Men, intressant.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Har en slik 4 kanaler fra dynabel, strålende bra til prisen :) Løyp å kjøyp !! Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 No specs? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Specs... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 nå blir det kanskje et saftig anlegg på meg også :D Broren min jobber med en som vant norgesmesterskap i bilstereo. Han hadde sinnsykt mye han hadde brukt tidligere som bare lå rundt i huset hans, så jeg sku få det billig.. koslig med sånne folk ;D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 I hvilken klasse vant han, hva heter han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 aner ikke :) edit: Adnoh er hos Sutarts... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg