ballemm Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 (endret) Heisann! Jeg skal oppgradere anlegget i bilen min, da det som er nå er ubrukelig. Jeg hadde tenkt å gå for denne pakken: JBL GTO Power Pack. Tingen er at jeg skal ha PC i bilen (carputer), dette er ting jeg har liggende fra før og er bare en laptop under ett sete og en touch skjerm i konsollet (hvor CD-spiller pleier å stå). Da jeg skal ha skjerm her er det ikke plass til noen cd-spiller. Det jeg da faktisk lurer på, er om det er noen måter å "fjernstyre" forsterkeren som er i bagasjerommet fremme ved fører setet ? håper dere skjønner tegninga :) Jeg hører foresten på Rock/Metal Og bilen er en 97 modell skal heller ikke bruke noe av det eksisterende anlegget. MVH Eirik Endret Mars 29, 2010 av ballemm glemte noen opplysninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja, det er mulig. Du bare kopler ACC som egentlig skulle gått til spilleren på remote-inngangen til forsterkeren. Da starter forsterkeren sammen med bilen! Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemm Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 kobler jeg bare ACC til remote på forsterkeren og pcen's lydutgang til RCA inngangene på forsterkeren da ? styrer jeg lydnivået i windows da ? eller er det noen annen bedre måte å gjøre dette på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Om du gjør det slik styrer du det via Windows ja :) alternativet til dette blir å kjøpe en "volumjustering" til data, som du kopler mellom lydutgangen på carputeren og forsterkeren. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemm Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 takk for hjelp ;) kom på at jeg har et lydkort jeg kan bruke imellom forsterker og PC ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg