storholm Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Jeg ble litt stressa nå, da jeg oppdaget at jeg skal inn nå i Mars med bilen min til sjekk. Å tja, jeg har 2 dager på meg. Har ikke råa, å må kanskje få fiksa drikakseln først? Noen som vet reglene på utsettelse, hvem jeg skal ringe eller skrive til? Å hva skjer om jeg driter i den, å tar den neste måned? Litt stressa..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Om det siste sifferet i nr ditt er 3.får du automatisk ut april på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 ingen problem og be om utsettelse, det du kan gjøre er og ha den på en forkontroll først så du vet va som må gjøres... ellers går det 4mnd fra du skulle vært inne til du får avskiltingsbegjær... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Etter at vegdirektoratet ikke lenger hadde råd med porto til innkalinger får man nå automatisk to måneder utsettelse.. Dvs at du faktisk belaster dem med porto til et brev der de gjør oppmerksom på dette. Mao ut mai Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Stemmer nok det. Har en bil som står uten girkasse med 2 til slutt i reg.nummeret (februar). I midten av forrige måned (mars) fikk jeg en påminnelse om at bilen ikke var EU godkjent innen utgangen av februar. Og i samme brevet ble det gitt ny frist ut april. Stresser ikke. Bilen er klar når den er klar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg