Rekord-driver Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 TIL SALGS!!! OBS......delene er noe støvete pga. lagring i låve.... Delene som selges er følgende: frontfanger, bakfanger, sideskjørt, hekkspoiler, panser, speil og baklykter! Selges samlet for 2500.- e-post: ole@opel-rekord.com for flere bilder! mob: 48 04 30 45 Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Helt originale gsi fangere eller? Har du no bilder? Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Innlegget mitt ble postet i februar 2004. Har desverre ikke dette liggende lenger!! Men jeg svarte originale sideskjørt, original sota baklykter og en bakfanger hvis det skulle være interessant?! Men du bor et "lite" stykke unna ser jeg. Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg