Tjach Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 (endret) Hei, Jeg vurderer å kjøpe en BMW E46 M3 smg. Men jeg har planer om å trimme bilen litt, ønsker å få 400hk + i bilen, men hva kan jeg gjøre med bilen for å få 400hk? Jeg kommer til å chiptune bilen, da får jeg 370hk, så da mangler det 30hk, hva lønner seg å gjøre som kun er sunt for motoren og som ikke skaper masse problemer? Takker på forhånd. Endret Mars 26, 2010 av Tjach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 tror du har litt mye drømmer på engang jeg.. 370 og 400hk vil du ikke merke uansett! skal du ha deg noe i høyere effektklasse må du bygge om til turbo/kompressor kit. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjach Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Okei..Hadde håpet på 400 jeg da..Men da får 370hk holde, hvordan vil en M3 med 370hk gå kontra E39 M5 med 400hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 det er jeg usikker på, men vil tro at det er ganske likt. m5 er tung, men med mere moment. m3 er igjen lettere og muligens mindre effekt? hakke peil på de bila der. men om du vil ha det billig og holdbart, er nok de 370hk med åpent filter, og sportseksos alternativt. penga ruller ut når du begynner med turbo konvertering og bytting av kammer eventuelt porting og slikt. ikke glem at du må mappe motoren i tilleg når dette er gjort med chip slepper du det Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 turbo kan du bare glemme, ESS leverer kompressorkit til bilen din for rundt 50 lapper, da får en du bil som gjør deg til kongen på gata;) anbefales sterkt, når du først tar deg råd til en m3 e46, da hadde i allefall jeg også tatt meg råd til kompressorkit folk drar greit ut 500hk uten å gjøre noe med innmaten på disse bilene Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Esstuning er svaret, fra 500 til 750 hk, spørsmål om pris. 370 hk med chip kan du bare glemme, det er svada. Softwaren til denne bilen er såpass optimalisert at du ikke kan presse stort mer ut av den uten pustehjelp. Det vet jeg fordi jeg har en selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg