toofastin Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Da har jeg bytta topp pakning og bilen starter å går fint :) Har også bytta strekk bolter, topp deksel pakkning, reg reim sett, ny olje og filter :) . Neste stopp blir å ta rust flekker og sette på coilovers senkesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toofastin Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Idag har jeg skaffet meg komplett svart intriør til jettaen. Har også demontert det gamle og satt inn nytt. Skaffet meg Elektriske Recaro stoler det er også montert. Satte også på coilovers framme :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 hei, har du bilder av jettaen din? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg