aleksanderhansen Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Hei alle sammen, Kjøpte i dag en 2000 modell passat; kjempe fin bil. Eneste saken er at den har en tendens til å stoppe (i fart) når man trår inn clutchen. Det er ikke spesielt allright. Noen som har noen erfaring eller vet hva dette kan komme av? :) Er en vanlig 1,6 liter vanlig VAG motor. Mvh Aleksander Hansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 kjekk vakum slanger i motor rommet, er det noe motorlampe som lyser? Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanderhansen Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det er ingen motorlamper som lyser, så alt ser OK ut. Kan nevne at alle servicer er tatt og historikken er bra. Ble bare bekymret når jeg kom hjem og oppdaget dette samme dagen som jeg kjøpte den. Kjøpte den av en forhandler som heter BruktbilForum. Jeg legger også til at jeg er meget lite teknisk anlagt. Hva tror dere det vil koste at noen sjekker dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg