Flacid Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 heisann. alarmen og fjernstyring til sentrallåsen min var bugged i følge forrige eier så han har klippet diverse ledninger så verken fjernstyring eller alarm virker. det står og blinker i front ruta thoug, så det skal se ut som om den er på. har nå røsket ut alt som har med den gamle alarmen og gjøre og kom fram til at det er en slik: http://www.defa.com/doc/InstallationManualx800series.PDF (pdf fil) dermed er vel alarm og fjernstyring vekke. er det noen som har forslag til nye slike kits, eventuelt hver for seg som utgjør det samme? vil gjerne ha fjernstyring og ikke bruke nøkkel hele tida :) vet ikke om jeg tør ringe møller.. edit: har søkt, men fant bare om fjernstyring og akkurat den biten er grei. Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 ingen som vet? skal lett få fiksa fjernstyring, men er den alarmen jeg lurer på.. Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg