Riisern Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Noen som har en stikkontakt for kupevarmer til defa varme pakke tilsalgs?? Tenker da på den som man kopler kupevarmeren til som oftest sitter oppunder dashbordet på passasjersiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Jeg har en, hvis du er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Ja, jeg har en ! hvis du vil ha sånt! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hva ønsker dere for disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hva er du villig til å gi da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hvis jeg har den ennå så skal du få den for post-portoen. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Ratata Hvis jeg har den ennå så skal du få den for post-portoen. Den betaler jeg i såfall med glede :D Hold meg informert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg