Stianh Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 (endret) Har en audi 100 avant, som orginalt er en 2,6 quattro med automatgear. jeg kjøpte den i sommer, etter to dager røyk girkassen. Jeg kjøpte da ny 2,8 motor og S6 gearkasse som har lav km stand, motoren er delvis overhalt, og pent brukt! siden det er forskjell på 2,6 og 2,8 så måtte jeg bytte ledningsnett.. og her er det noe som jeg ikke får til... jeg får ikke koblet ledningene inne i bilen slik som dem skal! er vel ca 4-5 ledninger som jeg ikke vet hvor de skal! ellers er alt koblet, motoren starter og går veldig fint! gearkassen går i nødmodus p.g.a siste rest med ledninger som må kobles(2 gear og revers) Bilen har orginal S6 panser og fanger, den har S6 interiør med sidestøtter, lårstøtte +++, den har BOSE anlegget som har sinnsyk lyd! følger med S6 speedometer M/kjørekomputer, orginal S6xenonlamper, det er klima i bilen og cruisecontroll, den er senket. bilen er veldig bra teknisk. den er sliten i lakken, men en polering gjør mye! hvis noen vil ha den og er kjapp, så har jeg en 2,8 delemotor (god stand) en 2,6 delemotor. og en gearkasse til. delene blir kastet på dongen rundt 1mai. Her er det deler som er verd masse, så jeg tenker at jeg selger hele bilen for 22000kr eller bud. bilder kommer ta kontakt på Stianhar@gmail.com Endret Mars 20, 2010 av Stianh Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Hvor langt har doningen rullet og til når stopper serviceheftet? Fungerer quattrosystemet feilfritt? Rust? Hvordan er lakken? Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 km-standen er kanskje en vesentlig ting å ha med:) bilen har rullet ca 290000,ikkje noe "quattroslakk" i drivverket, teknisk er bilen veldig bra. hadde mye "inspeksjoner" under bilen når jeg byttet motor og gearkasse, klarte ikke å se en eneste dårlig foring, ikke noe ulyder i hjullager heller, tror det sto koni dempere på bilen, demperne er gule, men har ikke sett noen justeringsmuligheter. det er ikke orginal eksos på bilen, og eksosen som står på har litt frieksos! den er ikke strøken i lakken som jeg skrev i første post, men som sagt så kan en polering gjøre mye! det er noe rustbobler rundt bakrute, og litt overflate i fremkant av bakdører. Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Bumpidump Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 bump:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.