Jan A M Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Bil: Audi 100 - 1992modell Har litt trøbel med at lysene på bilen blinker eller pulserer når bilen står på tomgang (lavt turtall). De blinker ikke som i av-på, men de blir svakere og sterkere (veldig tydelig) ca 2 ganger i sekundet. Turtallet ligger på rund 800 o/min på tomgang, og allerede på rundt 1000 o/min blir det vesentlig mindre synlig blinking. Normal kjøring/turtall er ingen problem. Det er bytta børster på dynamoen og det er satt inn nytt batteri, men fortsatt denne blinkinga. :chairshot Det jeg lurer på, er om det fortsatt kan være dynamoen som er synderen, og at denne må byttes? Eller er det andre ting som kan forårsake dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Mål ladingen på dynamoen. Evt sjekk om kontaktene og ledningene til lysa begynner å bli dålige, kan tenkes du har stort effekttap pga høy motstand. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg