ToHoR Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei jeg lurer påom jeg skulle kjøpe meg en Volvo 780, men er litt usikker på hvordan det er å få tak i deler til den bilen. Er det noen som vet om det er lett å få tak i? Vist det er noen som har noen kunskaper om disse bilene så bare skriv! :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Siden det er en spesiell bil, er det nok Volvo original deler som er lettest å få tak i, selv om disse kan være dyre...eller at delene er utgått, noe som helt sikkert kan forkomme også...så da blir vel siste alternativ brukte deler... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Siden det er en spesiell bil, er det nok Volvo original deler som er lettest å få tak i, selv om disse kan være dyre...eller at delene er utgått, noe som helt sikkert kan forkomme også...så da blir vel siste alternativ brukte deler... Er vel mye som er lik med 760 og 940/960 vil jeg tro Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Her er ein artikkel om 780. Motor alternativa er: 2,8 liter V6, 4 sylindra turbo og 4 eller 6 sylindra turbo diesel. http://www.netcarshow.com/volvo/1987-780/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToHoR Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Takk for hjelpen! Må nok tenke litt over før jeg vil kjøpe en. Vist det går ann å bruke deler fra 760 så hjelper jo det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Jeg tenkte vel helst på karosserideler jeg da, da bilene begynner å bli gamle...men slitedeler ol. kan sikkert være likt ja Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToHoR Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Nå vet ikke jeg om at alt på Wikipedia er riktig men der ser det ut som det ble brukt på noen modeler av 760 samme motor som står i 780. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Alt mekanisk er det samme som på 760, så der er det ikke noe problem med deler. Karroserideler er det verre med, men foreløpig er det meste å få fra Volvo. Interiør deler begyner det å bli mindre av, og enkelte ting er allerede utgått. Men er en del brukt å få tak i. Søk litt på Bildelsbasen. Finner mye der. Og er du virkelig gira så får du komplett bil fra Sverige fra 20000 SKr. Blir mye deler det :) Fint om vi blir flere med 780 her, for jeg er ofte ganske aleine på treffa :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToHoR Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Den siden var veldig bra!! Der fikk du det meste til volvo. Tror du jeg ville ha spart på å kjøpe bil i sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToHoR Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Er det mulig å få en manuel girkasse i 780? Isåfall er det en stor jobb? :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg