VolvoB23 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Må selge saaben fordi jeg skal ha skilter på Volvoen min! Hadde egentlig tenkt til å lage turbobil, men det blir for dyrt for meg å ha 2biler. Men er bare å ta en titt her, og eventuelt ringe meg for mer informasjon :) http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?_cmd=similar;AdItemId=1064996 Har en 900i 16v turbomaskin som kan følge med mot et pristillegg! Toppen fra denne motoren passer på den som sitter i bilen nå! Han motoren står hos, mener at denne motoren har gått lite! Var snakk om mellom 110 og 120.000km! Er bare å ringe hvis du skulle lure på noe :) Tlf : 40343724 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Bump! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg