240Sagen Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Noen som kan forklare hvordan man får alle lysene på nederste rekke på baklyktene til å lyse hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Enkelt bare og sette inn 5 watts pærer i tåkelysene det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 5 watt pærer i tåkelysene, og kjøre med bryteren på hele tiden, eller å laske fra ett av de andre parklysene og over. Husk å klippe ledningen som går fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Eller skaffe printplate fra 90-> og montere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hva hjelper det? Hverken min 90-modell eller min kammerat sin 92-modell har lys i alle 3 nede? Schnellfahrer har kommet med de 2 løsningene som er "brukbare" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Utseendemessige årsaker kanskje ? :) Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Enkelt. Baklyset på høyre side så kan du bare strekke en ledning (10 cm eller no) fra den midterste kjørelyset til tåkelyset. Kutte vekk litt av kanten på ledningen. å vips så har du lys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg loddet på en ledning på pluss polen på begge "pæreholderne". Men husk å kople ut ledningene på dimmebryteren da :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hva hjelper det? Hverken min 90-modell eller min kammerat sin 92-modell har lys i alle 3 nede? Schnellfahrer har kommet med de 2 løsningene som er "brukbare" :) Nei, de har lys i yttre og indre, men det er strøm i den midtre, men ikke utsparing til å montere pære. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg