Kewiin Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 (endret) Heisann håppsann! Jeg holder på med å skifte dioder i speedoen osv. er det noen her som vet om det er bare å "røske" ut dekslene? for dekslet til speedoen sitter bom fast. (har skrudd ut de 2 øverste skruene):P Men sitter fortsatt fast.. Noen som har forslag om hvordan jeg kan få dette til? Endret Mars 9, 2010 av henne Les Bilforumets regler angående trådtittel! Siter * - Nissan Primera Si 97' X - Toyota Corolla DX 84' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Lurer på om det sitter nioen brytere nederst med skruer innenfor, hvis ikke skal det være løst tror jeg, lenge siden jeg har skrudd P11. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kewiin Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 har skrudd ut dekslet nedfor rattet;p Men sitter like bom fast. Lurer på om det dekslet i midten av bilen(cd-spilleren og der du regulerer varmen er), om det må kanskje av først?? Siter * - Nissan Primera Si 97' X - Toyota Corolla DX 84' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kewiin Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Problem solved. Siter * - Nissan Primera Si 97' X - Toyota Corolla DX 84' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg