Blueboy Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Selger mine blå hella baklykter for Polo 6n 95-99. selges høystbydende! har også orginale colour concept baklykter(sotede) til salgs. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 legg ut pris så blir det nok noe enklere å få solgt dei.. "gi bud" fungere dårligt ;) selg meg heller downforceren din.. finne kje den typen.. å den vil eg ha :( lykke til med salget iallefall :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 500,- + event. frakt. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Blueboy: hva skal du ha isteden? Og Gou,det er Rieger som lager den...har du leita? Pga den vil jeg OGSÅ ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 har noen andre lykter liggendes som skal tilpasses;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg