goliathpower Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 hei skal montere skyline r34 lys i en volvo s60. dette fører til litt kladd med panseret. r34ens panser er bøyd nedover slik vedlagt bildet viser: volvoen sitt er mer rett, som dette: spørsmålet mitt er: går det ann å bøye volvoen sitt panser slik? isåfall hvor mye koster det å gjøre noe slik. og hvordan gjøres det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goliathpower Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 ser ikke ut som jeg fikk bildene til å vise, prøver igjen custom - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Her: Og ja, alt er mulig. Men jeg spør: Hvorfor? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg