Larcsern Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Heisann. Jeg har en xr3i som er ombygd til rs turbo. Jeg og noen av minne venner kom på tanken om å bygge den om til 4x4. Er det noen her som veit om xr4x4 understellet går på xr3i-en? Veit at man må lage tunell o.l. men i lengde og bredde. Hadde vært fint om noen hadde noen tips og råd til meg om hva jeg må passe meg for o.l. Siter Ford Sierra 89` - Hærjebil! Ford Sierra 86` - Prosjekt! Nissan 200SX S14 - Lekebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Er det om å gjøre å bygge det om mest mulig??? Alt passer bare du vil, men en Mk. III eller IV kom jo ikke med 4WD. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 dette er gjort før. Lykketil sier jeg bare;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg