General0 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 hei. jeg fikk noen felger av min kjære med innpress et42. jeg har en bmw e30 325i cab. hvet jeg må ha rundt et20-35. er de noen som har peiling på størrelse på spacerene jeg må ha skal være får at dette skal se rimelig greit ut? Mvh Ronny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Ta innpresset på felgene, og trekk fra innpresset du vil ha, da får du støørelsen på spaceren du trenger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
General0 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 har ikke helt greie på de der jeg hehe. men er de slik at vist jeg vill ha f.eks et 35 og jeg har et42, så kjøper jeg en spacer på 7mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Helt riktig. Spacere senker innpresset med de antall milimeter dne er tjukk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
General0 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 flott =) takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg