zatsiku Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei trenger litt info å bilder om hvordan jeg skal bygge anlegg i en mercedes 124 sedan. HJELP !!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei trenger litt info å bilder om hvordan jeg skal bygge anlegg i en mercedes 124 sedan. HJELP !!!!!!!!!!!! Jeg har bare kjøpt en 2x12" kicker Comp kasse som er satt inntil bensintanken og lagd en "vegg" på begge sider så den dekker hele bredden. også senka forsterkeren under gulvet og pleksiglass over med noe lys under der. det blei nice. kjøpte også noen høytalere på tv-boden i sverige som passer rett ned i hullene forran. for er litt ukurrant størrelse på de som passer. Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten91 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg har bare kjøpt en 2x12" kicker Comp kasse som er satt inntil bensintanken og lagd en "vegg" på begge sider så den dekker hele bredden. også senka forsterkeren under gulvet og pleksiglass over med noe lys under der. det blei nice. kjøpte også noen høytalere på tv-boden i sverige som passer rett ned i hullene forran. for er litt ukurrant størrelse på de som passer. bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg