danielm Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei, jeg har en Volvo 940 Turbo 93 mod som fusker, det er en høytrykksturbo som det er montert dumpventil på. I går når jeg kjørte den var den frisk og fin, men i dag har den bare fusket. Fuskingen begynner på 3500 omdreininger og fortsetter oppover. Jeg legger ut et bilde av motoren. Hva kan være galt? er det gjort noen feil her? Bare skrik ut, takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Noen som vet åssen dumpventil dette er? er den resirkulerende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Noen som vet åssen dumpventil dette er? er den resirkulerende? Nei det er ikke resirk dump Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Feilkoder? Ellers sjekk luftlekkasjer fra lmm og hele veien til innsuget. Motoren der er heller ikke glad i åpen dumpventil, men det skal strengt tatt bare merkes når du slipper gassen etter pådrag. Men jeg ville uansett kvittet meg med dumpen og montert original/resirk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 takk for svar. Jeg har Orginal dump liggende, men den mangler membran og en fjør. Noen som vet hvor man får kjøpt disse delene? eller om noen har en komplett orginal dump liggende som de vil selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg