MoFoCo Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Ta et par tynne lag me sotespray på blinklyktene foran, så matcher dem hovedlyktene mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Nja, får se på det.. Skal ha på nye hovedlys uansett.. Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Jess, da var det gjort. Jeg har bytta frontlykter, og fått nye med angeleyes. Må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet! :D Men uansett, her kommer bilder: Før: Etter: Også litt testing, og slikt: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 tror det ville sett enda bedre ut med helt blanke blinklys (gjennomsiktige) og chroma blinklyspærer :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 (endret) Jasså, fått deg en liten Pepe :)Men si meg, hvorfor Biltema-luftfilter? Du er vel typen som kjører med olje fra 'Tema og du.. :) Biltema olja funker mer enn bra nok til de fleste vanlige biler.. Men den 1,3 litern din trenger vel noe heftigere:yummy: Morsomt at du slenger ut påstander uten å begrunne. Endret Mars 26, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Jasså, fått deg en liten Pepe :)Men si meg, hvorfor Biltema-luftfilter? Du er vel typen som kjører med olje fra 'Tema og du.. :) Haha, tror jeg døvvar! Kan du si meg hva som er feil med olja fra "Tema" som du kaller det? Så det er kun spesielle typer som kjører på olje fra Biltema altså? Sorry for OT rcfrik, men jeg blir så oppgitt over slike kommentarer. Fin bil du har fått tak i :) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 tror det ville sett enda bedre ut med helt blanke blinklys (gjennomsiktige) og chroma blinklyspærer :) Jess, mulig.. Sett mange med denne kombinasjoen jeg har nå, og det ser faktisk ikke så ille ut! ;) og chroma pærer kommer.. snart! orker bare ikke styre med det enda, hehe Haha, tror jeg døvvar! Kan du si meg hva som er feil med olja fra "Tema" som du kaller det? Så det er kun spesielle typer som kjører på olje fra Biltema altså? Sorry for OT rcfrik, men jeg blir så oppgitt over slike kommentarer. Fin bil du har fått tak i :) Det går bra! ;) Jo, takk! :) er veldig fornøyd med den! Og blir nok bedre når jeg får gjort det jeg vil! :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Jess, i går kom det penger inn på konto, og så gikk det ikke lange tia før de gikk ut av konto igjen! :D Fikk kjøpt meg nye baklys, og fjærbenstag. Ville egentlig ha matte baklys, men det hadde de ikke på GS, eller de hadde som original vare, og da var prisen det dobbelet av hva jeg betalte for krystall. Og det ble faktisk ikke så ille med krystall. Klarte jo ikke å dy meg, så når jeg var der og så gjennom den blekka med all driten man kan kjøpe kom jeg over fjærbenstaga også.. Og da måtte jeg jo ha det i tillegg :roll: Skulle jo også ha skiltlys, siden jeg mangler det, men det måtte de bestille så får ikke det før til uka. Og siden jeg kun har én nøkken til bilen hørte jeg om de kunne gjøre noe med det. Og jaggu kunne dem ikke det! Så da får jeg skiltlys og ny nøkkel til uka! 8) Kom, i dag, også på at jeg det var et par ting jeg glemte å kjøpe som innsatsfilter :( Men får heller ta det til uka! Vel her kommer noen bilder: Baklys før: Baklys etter: Prøvemontering av fjærbenstag for å sjekke at det passer: Ferdig montert: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/83362-obs-nye-regler-prosjektforumet-les-dette-lager-trad.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/83362-obs-nye-regler-prosjektforumet-les-dette-lager-trad.html Hva hinter du til? Ser ikke no feil jeg.. Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Ja, da har jeg fiksa skiltlyset mitt også! Og jeg må si jeg ble fornøyd med resultatet! Ingen tvil om det! :D Her kommer det bilder: Rett etter montering, i dagslys: Nok engang, fra annen vinkel: Utenfor huset til en kompis, lyste godt. Og det lyste opp grøftekanten på vei opp til han! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Fet bil :D Blir bra med nye lykter :p Hva betalte du for de forskjellige lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Frontlysa betalte jeg 1900 kr for, alle blinklysa ca. 400 kr (fra ebay), baklysa 1300, og skiltlysa ca. 450 kr ;) Og takk! :) Syns det ble bra selv jeg ;) :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jess, da har det vært lønning igjen. Og jeg har tatt meg friheten til å bruke litt penger (mellom all lesinga til eksamen..). Stakk innom GS i dag, og kjøpte meg KN innstatsfilter. Har funni ut at jeg ikke gidder og kjøpe noe stort før etter alle eksamener, ellers blir det kun skruing og lite lesing :roll: Men filter tar jo ca. 50 sek å montere, så det kunne jeg unne meg. Ble fornøyd med resultatet, er ikke store forskjellen, men er litt mer motorlyd. Og det skal vel også bli bedre gassrespons? Her er et bilde: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Jepp, jeg har kjøpt og montert coilovers, selv om jeg eeeeeeegentlig ikke skulle kjøpe det før neste lønning, hadde de det (dessverre :roll: ) inne på lager.. Så jeg lar bildene tale for seg, med litt historie! Før senking foran: Før senking bak: Skråbilde før senking: Var lavt før første kjøretur etter senking foran: Og bak var det jo, i hvertfall bedre, men det er nok fordi bildet er tatt rett etter senkinga: Etter første stopp, kunne man fint se at jeg var gravemaskin (se på langs skvettlappen): Så da ble det fjerning av skettlapp, og jeg heva den ca. 2 cm: Bak var den fortsatt urørt: Også et par posebilder: Men alt i alt, ble jeg ekstremt fornøyd! Så nå venter jeg bare på at fjærene skal sette seg, og at jeg skal få litt mer penger i lomma, så jeg kan gjøre mer! :D Så hva syns folket? Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg