niklasf91 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) Hei! Jeg har en original bmw cd-spiller i bilen. Den er jo ganske lang og sitter etter designet i bilen. Jeg har nå kjøpt med en ny spiller som ikke har samme form selvfølgelig. Da blir det jo et ekstremt mellomrom mellom veggene og cd-spilleren:P Jeg trenger en ny ramme som er ment for vanlige cd-spillere. Noen som veit hvor mye dette koster? Antar jeg får det hos en bmw forhandler. Men fins det noe annet sted jeg kan få det? Som ligger i bærum f.eks? På forhånd takk:) Endret Februar 10, 2010 av niklasf91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har funnet noen som selger det, men det er helt oppe i Trondheim. Og jeg skulle helst hentet selv i steden for og må sende produkte helt ned hit. Noen som veit om noe i nerheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=672&katid=227&mid=m436&id=&vn=736 her har du gratis frakt.. Siter BMW - The Ultimate Driving Machine '02 BMW 320Ci '65 Ford Taunus 17M '95 Ford Mondeo V6 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg