xistenz6 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) Hei Jeg har en Audi Coupe 1989 med NG 2.3 10v som ikke vil starte lenger:( Det er gnist i pluggene og hører bensinpumpa starter hva kan være galt? Endret Februar 10, 2010 av xistenz6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 (endret) har sett lit mere på det i dag og bilen har gnist og det kommer bensin frem til bensinfordeleren. er det noen her som har en anelse om hva dette kan være? noen som kan forklare meg litt om de k-jet vis det er det min motor er? har ikke peiling på dette jeg. takker for alle svar:) Endret Februar 10, 2010 av xistenz6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Få med deg litt hjelp. Ta av toppen på luftfilterboksen, der mengdefordeleren sitter. Inni den kjenner du ett spjeld. Kjenn etter at dette beveger seg lett. Prøv å løft litt på det mens noen kjører bilen på starteren. Hvis den ikke starter enda, så må du plukke ut ei eller alle dysene, og se om det kommer bensin til dem. Hvis ikke kan du nok måtte skifte mengdefordeleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 ok:) kommer jeg til det spjeldet bare ved og løfte av luftfilterboksen eller må jeg skru av den bensin fordeleren? Har du noen aning på om hvordan motor jeg har?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Nå fikk jeg i gang Audi`en:D det var sikrings boksen som var ødelakt:S men var deilig og finne ut av det:d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg