Riisern Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 På min C180 W203 har motorlampa begynt å lyse. Kjöpte en feilkodeavleser og finner ut at det er fölgende feilkoder: - Component N15/3 (ETC control modul) is faulty. - The Front right wheel speed of the traction system is implausible. - The voltage supply of circute 87 has undervoltage. Noen som har värt borti disse feilkodene för? Sökte litt på nettet og fant et eksempel på at en av disse feilkodene kunne skyldes dårlig batteri. Har byttet dette men ingen endring. Får fortsatt ikke fjerna feilkodene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Spør på Freaken eller MBE så får du nok noen svar vil jeg tro.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Spør på Freaken eller MBE så får du nok noen svar vil jeg tro.... Har tråder ute der også, så venter svar alle steder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg