v70 R Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Lurte på om fruen skulle få seg en sportslig s3 2000-2001 mod. Kordan er det med driftsikkerheten og barnesykdommer på denne bilen. Noen spessielle svakheter med denne bilen? forbruk? Er det skikkelig quattro system på denne bilen,er dette en god bil på vinter føre?. motor ,drivverk,understell,dempere osv... er det holdbart? Kordan er det med plass ellers for sjåfør og passasjerer i baksetet? (skal i hoved sak kun sitte 2 unger bak i denne bilen) kom gjerne med nagtive og positive synspunkter ang denne bilen. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hallo folkens, er det ingen som har en 2000/2001 mod s3 her til lands?.Som kan gi meg litt imformasjon og tilbakemld om denne bilen?. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Har ikke samme "quattro" system (firehjulstrekk, da quattro er bare ett varemerke)som de gode gamle... Regner med at det er haldex på disse også.. Men fungerer nok antageligvis bra for de fleste det som er. S3 har tverrstilt motor, mens a4,a5,a6,a8 har langsstilt motor... Fine biler. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 hatt sånn før, knall bil, men veldig ofte ungdomskjørt og kjørt hardt dessvere, 1,8t motoren er ikke så glad i hard bruk, lang km og trim.. skal du ha så finn en som er så orginal som mulig. den bilen jeg har det vært 2motor havarier+div andre feil.. MEN går styggbra med chip og eksos..men pass da på HVEM som gjør dette:)få det gjort selv istedet for kjøp "ferdig" bil:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ok,tenkte da i hoved sak på en orginal bil med liten km stand fra tyskland eller italia. Men motor havariet skyldes kanskje at den var for mye trimmet. Er det en dårlig og lite holdbar motor i utgangspunktet da? Den burde nå holde med sine orginale 209 hk. Er det noke problem med vinkeldrevet på denne bilen da?,har hørt at det er denne som ofte ryker på 4 hjuls trekken på andre biler hvertfall, når en eventuelt trimmer.Eller er quatro systemet ganske solide greier? hatt sånn før, knall bil, men veldig ofte ungdomskjørt og kjørt hardt dessvere, 1,8t motoren er ikke så glad i hard bruk, lang km og trim.. skal du ha så finn en som er så orginal som mulig. den bilen jeg har det vært 2motor havarier+div andre feil.. MEN går styggbra med chip og eksos..men pass da på HVEM som gjør dette:)få det gjort selv istedet for kjøp "ferdig" bil:) Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 orginal skal den være ganske grei motor tror jeg..alle havarier jeg har hørt om skyldes trimming og chip som oppfører seg rart... men orginal bil skal være grei den.. "quattro" systemet er det samme som på golf 4 4motion, nemelig haldex kobling..hørt om noe problemer men ikke mye, VELDIG viktig at servicer osv er fulgt så det er byttet olje og filter på haldexen..ellers kan den nok ryke...ellers en fin bil:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Takker for svar:).Kordan var det med forbruket på denne ved lang kjøring og blandet?.Finnes det 5 dørs utgave av s3 2000/2001 mod? orginal skal den være ganske grei motor tror jeg..alle havarier jeg har hørt om skyldes trimming og chip som oppfører seg rart... men orginal bil skal være grei den.."quattro" systemet er det samme som på golf 4 4motion, nemelig haldex kobling..hørt om noe problemer men ikke mye, VELDIG viktig at servicer osv er fulgt så det er byttet olje og filter på haldexen..ellers kan den nok ryke...ellers en fin bil:) Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 nei denne finnes kun i 2/3dørs... nyeste utgaven får du i sportback:) forburket på min som var trimmet til rett under 300hk var på langkjøring ca 1 liter, kanskje rett under.. men ikke lett ha en pen høyre fot:) men orginal skal det kunne kjøres ganske ok vil jeg tro:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Ken-gti: hvordan er det å gå fra S3 til A3 2.0 TDI?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 hatt Mercedes Sl, Mustang fastback,golf gti++ imellom så:) men nyere typen a3 er VESENTLIG finere inni og utv. men går jo som ei bøtte med møkk iforhold:) 150hk mindre enn i s3n så..hehe:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg