utgaard Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Passer interiør fra 3`er golf inn i einzer? Forseter passer jo selvfølgelig.. kanskje mindre tilpassinger bare. Problemet er vel kanskje att bakseset blir for bredt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Passer interiør fra 3`er golf inn i einzer? Forseter passer jo selvfølgelig.. kanskje mindre tilpassinger bare. Problemet er vel kanskje att bakseset blir for bredt? Stolene foran passer ikke, understellet er bredere på Mk3, i forhold til Mk1 og Mk2.. Jeg har hatt Rabbit GTI stoler i min Mk2, så antar da at du kan bruke Mk2 stoler i Mk1. Har ikke målt baksetet, men vil anta at det er bredere ja.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utgaard Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Takk for svar! Skal se om jeg heller finner ett golf 2 interiør for salg :) passer baksete fra mk2 i mk1 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Takk for svar! Skal se om jeg heller finner ett golf 2 interiør for salg :) passer baksete fra mk2 i mk1 da? Har ikke testet baksetet, men baksetet i Mk2 går ikke helt ut mot bakdørene/sidevinduene, er et plastdeksel mellom, så det skal nok være plass. Om festene er like vet jeg ikke, men er fullt mulig å gjøre tilpasninger.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg