pahf Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har en 2001 mod Octavia, og jeg syns det er fryktelig dårlig lys på den, både lang og nærlys. Er det jeg som ser dårligere de siste 6mnd eller stemmer dette, isåfall er det noen pærer og anbefale? Spesielt irriterende er det at den blir skitten i frontlyktene ved enhver anledning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg husker å ha vært veldig fornøyd med både nær og fjernlys på min Octavia I etter facelift. (som jeg regner med det er du har siden det er en 2001). Men jeg hadde xenon, og antar at det er stor forskjell på de med halogen. Både p.g.a. at halogen lyser dårligere, og fordi de med xenon har fjernlys som egen pære og reflektor i tillegg til nærlyset. SÅ: Har du bil med xenon som allikevel lyser dårlig, så tror jeg det er noe galt. Har du bil med kun halogen antar jeg at dårlig lys er "originalt" uten at jeg noen gang har testet det. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 (endret) Hei jeg er enig med Pelle her, jeg tror det er noe som ikke stemmer, F.eks at lyktene dine må stilles opp, eller at du får forlite strøm til pærene, håper du finner ut av det :) Jeg har forresten to orginale xenon hovedlykter til octavia 2001-, hele lykta altså, de selges billige. Ole Endret Januar 26, 2010 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg husker å ha vært veldig fornøyd med både nær og fjernlys på min Octavia I etter facelift. (som jeg regner med det er du har siden det er en 2001). Men jeg hadde xenon, og antar at det er stor forskjell på de med halogen. Både p.g.a. at halogen lyser dårligere, og fordi de med xenon har fjernlys som egen pære og reflektor i tillegg til nærlyset. SÅ: Har du bil med xenon som allikevel lyser dårlig, så tror jeg det er noe galt. Har du bil med kun halogen antar jeg at dårlig lys er "originalt" uten at jeg noen gang har testet det. :-) Skal få tatt og sjekket det opp, kan fort være en enkel filleting ja :) Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg