kommando Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Kjøpte noen brukte dekk som han sa hadde stått ubrukt i 1 år. Vet at det finnes et program el. måte å se alt av info fra et bilde, alt ifra dato tatt til info om kameraet. så lurte på om noen her inne hadde det programmet. Skal skjekke om d e lenge sia han har tatt det bildet, hvis det er 2 år gammelt så vet jeg jo at han lyger ;) ps: har Vista, og ved å høyreklikke for å se egenskapene er infoområdene tomme :/ Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Exif viewer eller no. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 det må vell være lettere å se på datoen på dekket og hvordan det ser ut. uannsett så er det vannskelig å "ta ham" på bildet. er jo lett å bytte dato, info, osv på bilde og det er ikke sikkert klokke og dato er stilt korrekt i kameraet han har brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 det må vell være lettere å se på datoen på dekket og hvordan det ser ut. uannsett så er det vannskelig å "ta ham" på bildet. er jo lett å bytte dato, info, osv på bilde og det er ikke sikkert klokke og dato er stilt korrekt i kameraet han har brukt. ah visste ikke at det var datomerking på dekkene ;p tviler på at han ville tenkt på å bytte dato på bildene. grunnen til at jeg tror han tok bilde for en god stund siden var fordi han ble overrasket over at felgene ikke var plekkfri så jeg fikk de billigere. skal dra i morgen å kjøpe noe dekkfornyende middel slik at jeg ikke trenger å bekymre meg over at dekkene ikke har rullet på år. Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg