Espen_Hellerud Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Tenkte jeg skulle sette inn stereo i carisme'99 min. Har funnet komponentene, men er usikker på hvor godt de passer sammen ettersom jeg har svært lite erfaring. Budsjettet mitt ligger på 7-8 tusen. Håper på tilbakemeldinger eller forslag til endringer. Mye lyd for pengene er hva jeg er ute etter. Spiller: Pioneer DEH-P5100UB Komponentsett foran: Magnat - New Edge 213 2-kanaler til frontsett: Harman Kardon Monoblokk: Alpine MRP-M500 Sub: Hertz es300d 12" Er som sagt åpen for endringer. -Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Jeg ville sett på bruktmarkedet og kjørt fullt Hertz oppsett Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ville kanskje gått for ett litt mer lettdrevent frontsett hvis du ikke vil bruke mer penger på forsterker til det. de skal ha 180 Watt RMS.. forsterkeren leverer 110 svake Watt RMS vil også legge til at HK bilforsterkere ikke er i nærheten av HK hjemmeforsterkere. Er lite futt i HK bilforsterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg