Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hei jeg har nettop kjøpt meg en audi 80 94, rød. Har tenkt å senke den, å style den. er det noen som kan komme med forslag om hvordan jeg bør style denne bilen takk :D er det å noen som vett hvor jeg kjøper bra effektanlegg til denne bilen samt senkesett også?? Tusen takk for hjelpen :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Mummielge Hei jeg har nettop kjøpt meg en audi 80 94, rød. Har tenkt å senke den, å style den. er det noen som kan komme med forslag om hvordan jeg bør style denne bilen takk :D er det å noen som vett hvor jeg kjøper bra effektanlegg til denne bilen samt senkesett også?? Tusen takk for hjelpen :) :) Jeg har en rød -93 audi 80 sedan. mistenker at det er VELDIG mange av disse i rødt :) Jeg har vært litt på jakt etter senkesett jeg å, men har aldri blitt no alvor ut av det. Fikk priser på HR og Eibach. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by benredik Jeg har en rød -93 audi 80 sedan. mistenker at det er VELDIG mange av disse i rødt :) Jeg har vært litt på jakt etter senkesett jeg å, men har aldri blitt no alvor ut av det. Fikk priser på HR og Eibach. hmm hva var prisene på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Du kan jo for eksempel style den slik: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Mummielge hmm hva var prisene på det? HR: senker 35mm og koster kr 2265,- tüv-godkjent Eibach: senker 30mm og koster kr 2690,- dette var kun for fjærene. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Likte di 2 nederste :) :)vettdu hvor jeg for tak i sånnen fanger så den ii midten har?? Takk for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 den røde nederst så jo ganske original ut. kun felger og senking? og fjernet emblemer bak. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by benredik den røde nederst så jo ganske original ut. kun felger og senking? og fjernet emblemer bak. Ja han kan iallefall ikke ha jort noe spes.mer jeg kan iallefall ikke se mer...lurere på hvor mye den er senkt.var jo ganske kul, har selv tenkt å senke bilen min 40mm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 fikk faktisk lyst på sånne felger ;) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by benredik fikk faktisk lyst på sånne felger ;) Var faktiskt ganske kule ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 her er den bilen foran, + 2 andre som er litt fine... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ja di var GANSKE flotte di!!! den i mitten var ganske kul, men kunne spart seg for vinga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Mummielge Likte di 2 nederste :) :)vettdu hvor jeg for tak i sånnen fanger så den ii midten har?? Takk for hjelpa :) Det der er vel Brock B1 felger? (De i midten) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by prophets Det der er vel Brock B1 felger? (De i midten) det er det. de er ganske pop, men jeg ser ikke helt hvorfor.. de har syk kant, men ellers er de kjipe syns jeg.. smaken er jo som baken, nemlig delt (ikke i to!!) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Får ikke lov å legge inn bilder her jeg, men jeg har en sånn rød 80, som er litt ordna... Du ser den på avartaren min, men for guds skyld, om du skal kjøpe felger, drit i kantfelger!!!! Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg