SteinR Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt hjulager til min Granada 1987 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Har du hørt på ford? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Stotdempere-Fjaringssystem-og-Hjul/Hjullager/Ford/ Kun forhjulslager der, men de bak er jo evigvarende... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Har du hørt på ford? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Stotdempere-Fjaringssystem-og-Hjul/Hjullager/Ford/ Kun forhjulslager der, men de bak er jo evigvarende... Har ikke hørt noe sted nei. Da er mine et unntak, for de er gåene :p men de foran er også, så takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hør med Ford først du. Hva er galt med de bak, ulyd, eller slakk inn og ut, en radialslakk skal det være, og det bør godtas noe, men aksialslakk bør det være lite av. En del har lett for å se all slakk som feil på EU-kontroll, men disse bilene har alltid slakk ut/inn på bakhjulslagrene, og det bør tolereres. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hør med Ford først du. Hva er galt med de bak, ulyd, eller slakk inn og ut, en radialslakk skal det være, og det bør godtas noe, men aksialslakk bør det være lite av. En del har lett for å se all slakk som feil på EU-kontroll, men disse bilene har alltid slakk ut/inn på bakhjulslagrene, og det bør tolereres. Handla bilen i går,fikk med mangel-lapp på hjul-lager bak, å når vi kjørte den hjem kom det ulyder av de. Slakk har jeg ikke sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokland_racing Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 gå til bildelegrosisten på kvavik i lyngdal ;) Han hadde til min forran. Hvis han ikkje har på lager bestiller han :) Siter Ford Granada 2.0 1982 Polaris IQ440/800 2005 Audi 80 1.9TDI 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Det er nok å få taki... durer det så er det gåent. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 gå til bildelegrosisten på kvavik i lyngdal ;) Han hadde til min forran. Hvis han ikkje har på lager bestiller han :) Tore? :P Har fått tak i foresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg