slabbadask Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Heisann alle sammen! Går litt med tankene på og gå til anskaffelse av en amerikaner til våren/sommeren. Tenkte ikke på noen spesielt dyr bil,ser for meg en pris mellom 25-30000. Kan godt være ett rep objekt med tanke på slitt lakk,litt slitent interiør men med minst mulig rust såklart. Så lenge bilen er i teknisk bra stand:) Lurte da på om det er noen her inne som kanskje har noen biler de kunne anbefalt meg å se etter,er helt blank på amerikanske biler. Så lurer da også på det med tilgang til deler og om det er noen merker det er vanskeligere eller dyrere deler til. Takker alle for svar på forhånd:) M.v.h Bård Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Jeg har en til salgs, den kan du få for 50... Ring meg isåfall for mer info, er sjeldent her om dagen.. http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=971825;Modified=1251995702;_cmd=similar Ikke mye som skal til for å få den på veien, mangler en eu kontroll. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg