mandresen Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hei Har en BMW E39, 98 mod som jeg gjerne skulle ha hatt inn mitt kjære frontsett fra min forrige bil. Det er et Hertz MLK165, men problemet er at det bare passer inn 5.25" elementer i dørene. Er det noen som har forslag til hvordan løse dette problemet. Jeg fant for en tid tilbake noen som solgte modifiserte dørtrekk på finn.no for å sette inn 6.5". Noen som vet? Takker for svar Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 sett i 6,5" adapterringer:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Send en pm til transmedia her inne, mulig han kan hjelpe deg ;) Han har noe til E39... http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/343_400_432 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg