Golf-IV-GTI Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Har et par golf 4 lexus look lykter som jeg skal selge noen interesserte? kan sende bilde hvis det ønsks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 hei ka skal du ha for dei? bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Hoi. Solgt??????? Pris???????? Bilder????? Mvh Christian Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-IV-GTI Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Jeg skal ta noen bilder av de i dag. Sender de som ønsker det en privat melding m. bilde og pris MVH Christoffer Pettersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hoi. Bra bra!!! Send dem til cfayelund@mil.no Mvh Christian:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 pris? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg