Jan-B Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Selger en 1994 mod Omega B i deler. Bilen er grønn, med noe rust i skjermkanter bak og motor har satt seg. Ellers meget pen bil. Selges hel eller i deler. Pris=bud Bilder. kan ordnes ved forespørsel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Er dette en vanlig GL med null utstyr? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-B Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Er bare en helt original GL ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-B Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ingen som trenger deler?:O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketilbin Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg trenger deler;) Jeg trenger baklykter.. send meg gjerne mail på : ketilbingslien@hotmail.com da jeg ikke alltid er her inne;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg