robin92 Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 heihei. jeg må ha ny skiltplate, men vill helst ha rs2 plate. noen som har link til noe om ligner rs2 platen? eller orginal plate, også link til nye bak lykter. vill ha de nesten helt røde å, om det er å få tak i? takker for svar<3 Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 ingen som veit nei? Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 heihei.jeg må ha ny skiltplate, men vill helst ha rs2 plate. noen som har link til noe om ligner rs2 platen? eller orginal plate, også link til nye bak lykter. vill ha de nesten helt røde å, om det er å få tak i? takker for svar<3 Du ønsker RS2 liknende oppsett i hekken på din coupe, slik å forstå? Hvis jeg har skjønt tingene rett er det match mellom 80 Avant og typ 89 sedaners bakblinkers, og vet enkelte har komplett RS2 på sine 80/S2 sedaner. Aner ikke hvorvidt sistnevnte krever spesiell tilpasning. Uansett, jeg ser ikke helt for meg at en coupe kan få disse tingene til å passe, da denne jo leveres med to store enheter som inkluderer alt, og den er vel noe mer avrundet i formen bak. Så enten får du finne noen fine helrøde, evt skaffe US spec. som er bredere, eller gå for sorte Treser baklamper. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 jeg har sorte treser lamper. men vill ha rs2 look i hekken, så det er hel rødt bak? ... Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 som dette,. Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Bump Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Nettopp. RS2 refleksplate. Dette finnes ikke til coupe originalt, og har heller ikke sett uoriginalt. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 :( det er kejdelig! men er det noen som selger et par av disse: http://cgi.ebay.de/Audi-80-S2-Coupe-original-ROTE-Rueckleuchten_W0QQitemZ270520546127QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3efc47f34f da? Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 :( det er kejdelig! men er det noen som selger et par av disse: http://cgi.ebay.de/Audi-80-S2-Coupe-original-ROTE-Rueckleuchten_W0QQitemZ270520546127QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3efc47f34f da? Jeg har. hehe Har sendt deg e-mail nå:m'm: mvh even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg