Talker Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Mulig denne tråden skulle vært ved karosseriarbeidet. Men føler at "de riktige karene" ser det nå. :) Kjøpte meg en liten spoiler med et par skader på. Og lurer på om dere har noen tips til hvordan/om dette kan fikses. Skadene er ikke veldig godt synlig, men er fult mulig. Jeg har et lite håp om å gjøre dette uten omlakkering, siden spoileren har riktig farge, og sålenge det ikke lyser noen hull med hvit kant, så bør det ikke vises heller. (har noen triks på hånden for akkurat lakkoreksjonen) Legger ved noen bilder. Bildene er tatt fra undersiden, og på det ene bildet ser faktisk skaden litt mindre ut enn den er. De er faktisk like store. Men dette har vel ikke noe å si i denne sammenheng. Hvilken måte er best uten at bitene bare detter ut igjen? Eller sprekker for den del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Jeg har aldri prøvd dette selv det jeg sier nå! Men hvis dette hadde skjedd meg ville jeg prøvd å bruke glassfiber, litt usikker på hvordan det vil feste seg på plast.. Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Har du biten som mangler? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Darty skrev: Har du biten som mangler? Nei har de ikke. Hvis jeg hadde de så kunne jeg vel bare limt med hurtiglim eler epoxy eller noe sterkt noe. Kaaan jo hende jeg kan få tak i bitene, men tviler. Kjøpte brukt skjønner du. Bare å komme med tips! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Du kan fylle det med 2k plastlim, slipe vekk der det blir for mye lim, sparkle, pusse til det er rett form, grunne, lakke. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Darty skrev: Du kan fylle det med 2k plastlim, slipe vekk der det blir for mye lim, sparkle, pusse til det er rett form, grunne, lakke. Er det ikke litt mye å fylle igjen for lim? Vet ikke konsistensen på denne limen jeg men. Må man ta dette i flere omganger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Nei skal funke fint det, så lenge du gjør grunnarbeidet bra. Dvs, vasker osv som det står i bruksanvisningen. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Ennå ikke fått gjort noe med spoileren, men tenkte å prøve nå snart! Hva om jeg bruker glassfiberarmert sparkel? Planen var å armere hullene med 1mm rustfri tråd ved å smelte den inn på hver ende. Lage noen tråder på kryss og tvers. Så bruke noe tape for å "forskale" hakkene på ene siden, og fyll opp med denne glassfiberarmerte sparkelen. Spørsmålet er. Vil det sitte? Hade vært greit siden jeg har alle disse produktene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg