245tic Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei Min bestefar døde slutten av 2009, og han har en Hyundai elantra 93 modell som jeg mener ikke har gått lenger enn 150tusen ca, fulgt alle servicer og ser ut som NY innvendig, men er litt rust under, litt usikker hvor mye. Men jeg har nå fått forespørsel om å selge den og ta fortjenesten selv! Noen som vet hva jeg kan få for denne? 93 modell, bestefar kjørt de 10siste åra, vasket stadig, står i garasje døgnet rundt! fulgt alle service, gode vinter og sommerdekk! Jeg selv har ikke vært å sett på den enda, men husker at den er grei i lakken og strøken inni og alt fungerer! Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 anslår ca 10-15 tusen. sjekket ut en bil på finn som var 1 år eldre men har gådd mer. dnne skulle di ha 7k for og den så slitt ut. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Det hadde vært knall og fått 10-15 tusen :-)... Skal bort å se på den i ettermiddag og starte den opp! Stått lenge uten å blitt kjørt med nå. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhaija Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Du får legge ut bilder av den her er kanskje inntressert i en hyundai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Du får legge ut bilder av den her er kanskje inntressert i en hyundai. Jepp, her er i hvertfall linken til den, la den ut til salgs igår! Den er strøken vett :-). http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1037432;Modified=1263463260 Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Da hadde jeg akkurat bilen på EU! Den gikk i mellom med null feil :-). Så her er det bil i flere år til! Løp og kjøp :), ER LOV OG PRUTE ;) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Anbefaler deg og splitte annonse teksten opp litt:) var tung og lese. jeg personlig er litt kritisk og forsiktig med annonser hvor det er utropstegn Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg