Golfy Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hva syntes dere?Jeg syns det egentlig er stilig.Skiller seg ut ihvertfall.Vurderer og montere dette på golfen min...Men det blir vel 90-fanger tenker jeg... DSP sin fanger Dietrich sin fanger med blinklys Her lakkert i ps i circa min farge Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Var ikke så gal den. Vil nesten gå så langt som å si at den var VELDIG pen med sort netting i ps-bildet ditt. Men de som til vanlig liker 90-fangere vil sikkert si at denne ikke er noe særlig... Men smaken er som baken... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 De var jo litt kul da. Likte best den fra DSP:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hm, ikke så dårlig.. mye for en sånnen a? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Den til dietrich koster ca 2000 kr i tyskland..Hvor mye vil det koste og få denne sendt til Norge?DSP sin koster nesten det dobbelte. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Synes den var skikkelig tøff! Skulle gjerne hatt en sånn på min.. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg