golf fan Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 (endret) noen som er med meg på dette??? trenger noen som er med å kjempe for dette da alt på møller er overpriset... kanskje folk med golf cabriolet kan leve som normalt igjen hehe noen som med? Endret Januar 5, 2010 av golf fan Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Det kommer helt ann på motoren og årsmodellen din tror jeg. En kompis av meg har en Vw Golf 2 Cab 1.6 og han kjøper deler på biltema :) Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf fan Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 i følge alle på forumet her så er det bare golf 1 og golf 3 som kom ikke cab ikke toer cab og jeg har en 91 modell og får ingenting utenom skivene Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 91 da er du jo på Mk2 da? Det er jo samme deler som brukes på en vanlig golf 2 fra 91 da og en cab fra 91. De laget jo ikke spesielle deler bare til cab. Så de har nok delene dine :) Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf fan Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 det er ingenting som passer dessverre, da jeg har prøvd, drivaksler, calipter, dempere og fjører, og alt av pakninger og ingenting passer Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg