Hansien Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Har en tilnærmet komplett E34 som selges i deler. Send meg en PM om det er noe du trenger Har blant annet: Lykter forran Bak (Rødsota blinklys Refleksplate bak Hvite blinklys forran og på siden Det meste av paneler og lister invendig. Lyst Bra baksette i stoff, grått Skinnstoler og soffa. Alt elektrisk. Ikke hull, men tydelig brukt! en komplett M20B20 motor liggendes i deler. Gåen toppakning og/eller oljefjær, ellers i god stand. Med typisk BMW tikking, av den mildere sorten Selges enten komplett eller i deler Girkasse til m20b20 (Husker ikke navnet på den) Ingen ulyder under sist bruk. Komplett orginalt eksosanlegg uten hull Kan eventuelt selges i deler! PS: Jeg har MYE mer, dette var bare delene jeg kom på i farten! Som sagt, har en tilnærma komplett bil som skal bort! Kontakt meg via PM her, mail eller tlf MAIL: Hanisen[Alfasnurr]gmail[dot]com TLF 48 13 72 12 (Helst sms PGA bråkete arbeid!) Bilder og mer informasjon om delene skaffes ved interesse. Kom med fornuftige bud. Større deler sendes IKKE! Jeg er lokalisert i Valdres. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg