Joakim Andre Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Plages med startsperren på min Audi A6 1.8T 1998.. den blinker å blinker i dashbordet, og jeg får startet bilen, men den slår seg av. noen som har tips her? bilen skal inn på verksted å omprogramer hjernen og nøkklene, men er det ikke noe jeg kan gjøre for å få brukt bilen? dette har skjedd en gang før, da måtte de omprogrammere. hva er grunnen til at startsperren slår seg inn? jeg har prøv å ta av batteriet, men det funker ikke. Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Andre Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Da hadde jeg fikset problemet. Jeg måtte lodde de to kablene som går inn i en kontakt bak tenningslåsen(finmekanik!). da var det bare å fjerne feilkoden og starte bilen! Virker som at noen mekanikere ikke har peiling! Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg