Kjetilr Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 http://www.kna.no/solor/rally.htm noen som skal å se?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Selvfølgelig! Men løpet er jo så raskt unnagjort at man knappt rekker to etapper! SS1 kl 9:19 og den siste SS6 kl 12:56! Så Tord var hos Robert S med Corollaen i går, inkl div turer opp og ned bakken! Virket frisk! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Mondeo Selvfølgelig! Men løpet er jo så raskt unnagjort at man knappt rekker to etapper! SS1 kl 9:19 og den siste SS6 kl 12:56! Så Tord var hos Robert S med Corollaen i går, inkl div turer opp og ned bakken! Virket frisk! går nok bra den, men feil mann på jobben.. ville aldri satt en wrc bil der inne.. Men Tord har vel penger nok..:) blir vel bare ss1 da tenker jeg.. greit å stå på den første så ser en alle bila...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Kjetilr går nok bra den, men feil mann på jobben.. ville aldri satt en wrc bil der inne.. Men Tord har vel penger nok..:) blir vel bare ss1 da tenker jeg.. greit å stå på den første så ser en alle bila...:) Ikke jeg heller, tror ikke jeg ville satt noen bil der i det hele tatt! Men han gjør vel bra jobb for de som har penger! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 he he... De som har penger gjør han grei jobb for, men for en vanlig mann så er det kjipt å betale for timesvis med røyking og tullprat. :) :) Blir lenge til jeg skal levere noe der igjen.. Men bremseutstyret er jo topp da.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg