Gesel Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Regna med at dette skulle være easy-peasy, men det viste det seg å ikke være :) Noen som har tips til hvor jeg lettest får strømkabelen gjennom torpedoveggen? Helst uten å borre da alt jeg har av borreverktøy ble stjålet for ikke lenge siden... Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 SØK: http://www.bilforumet.no/bilstereo/192335-stromkabel-gjennom-torpedovegg-pa-peugeot-306-a.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Jeg fant samme svaret selv, men som jeg skrev lurte jeg på om noen visste om en plass der man IKKE trenger å borre. Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg