Estate Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei! Tenkte jeg skulle legge ut en chop av en e34. Ikke mye hardt arbeid for å få denne slik den ble, men synes selv at resultatet ble bra, og at det hadde vært ålreit å hatt en slik e34 på gårdsplassen. (Kjører selv svart senka e34 :D) Frontfanger fra nyere modell moddet på den originale Bygd om til coupe Sotet ruter AC Schnitzer 18" hjul AC Schnitzer kanalskjørt Carbon-leppe på bakfanger To-delt lakk +Diverse skyggelegging under og på bilen, for å få frem et mer realistisk resultat. Vurderer å bytte frontfanger på den, muligens til AC Schnitzer den og. Tell me what you think :) Siter -BMW E30 323i- BMW 525i E34(solgt) Volvo 740 TIC(solgt)-Audi A4(solgt)-Volvo 244(død) BMW 323i e30(solgt)-Ford Fiesta 1,4 iCL(solgt) - Ford Sierra stv.(solgt) Mercedes 200E(solgt)Mercedes 230E(død)-Skoda Pick Up(død)-Lada Niva(død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 (endret) Pent shopet og et artig utkast. Men fjern B-stolpen.. Det slo meg plutselig at det er litt rart at BMW ikke kom med en HT coupe variant av E34. Det måtte jo ha blitt veldig pen bil, og ikke minst en direkte konkurrent til MB 124 HT coupe. Endret Desember 23, 2009 av grandisjohn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estate Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Pent shopet og et artig utkast. Men fjern B-stolpen..Det slo meg plutselig at det er litt rart at BMW ikke kom med en HT coupe variant av E34. Det måtte jo ha blitt veldig pen bil, og ikke minst en direkte konkurrent til MB 124 HT coupe. Takk, det tenkte jeg faktisk ikke på ;) Ja, det hadde vært genialt, kan forestille deg "BMW introduces their revolutionary E34 M5 Coupe - available at spring 1994", hehe...:) Vært noe det. Siter -BMW E30 323i- BMW 525i E34(solgt) Volvo 740 TIC(solgt)-Audi A4(solgt)-Volvo 244(død) BMW 323i e30(solgt)-Ford Fiesta 1,4 iCL(solgt) - Ford Sierra stv.(solgt) Mercedes 200E(solgt)Mercedes 230E(død)-Skoda Pick Up(død)-Lada Niva(død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 synes den ble ganske fet med de moddene du fikk gjort på den... personlig hadde jeg kanskje carbon panser og kanskje en annen farge på bilen som for eks candy rød eller no=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Takk, det tenkte jeg faktisk ikke på ;)Ja, det hadde vært genialt, kan forestille deg "BMW introduces their revolutionary E34 M5 Coupe - available at spring 1994", hehe...:) Vært noe det. en ting er jo at den kunne fort blitt kjempe populær. tenk E34 coupe M5 3,8L hadde ikke det vet fett. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg