vmk91 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg har en 1990 Ford Sierra 2.0 Cl med OHC motor og i det siste har den hostet og fusket en del, jeg trodde automatisk det var kondens, men når jeg fylte på kondensfjerner så gikk den reint og fint i 1-2 timer så begynte det igjen. Noen som har et godt forslag til hva som er galt? Siter Sør-Trøndelag karsk og hattkaill-klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Prøv å bytt bensinfilter. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vmk91 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Trenger ikke, fant ut av problemet, L-jettronic systemet på Sierra er kjent for å hoste å fuske litt når det er kaldt i været, da hjelper det bare å slå av og på motoren 1-2 ganger så er det i orden igjen ;) Siter Sør-Trøndelag karsk og hattkaill-klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Og denne "kjente" fuskingen kommer av kondens, og det er her de fleste fyller kondensfjerner på bensintanken, men det hjelper lite, for det er ikke der kondensproblemet er... Du har garantert kondens i det elektriske, og dette kan utbedres med fuktfordrivende spray. Spray ALT av kontakter i motor-rommet. Napp ut en og en kontakt og spray på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg