TrulsMoen Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) Noen som har varmeregister til Golf II? Trenger kun radiator uten slanger. Er også interessert i rattnav, 70mm boltsirkel. Og den braketten som sitter på blokka, hvor vanntempfølere og div er kobla på(se bilde). Endret Januar 10, 2010 av TrulsMoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Jeg tror jeg skal ha dele du trenger. skal prøve å få tatt noen mål av den i løpet av uka jeg hvis du ikke har fått tak i allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsMoen Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Har fått tak i radiator. Trenger fortsatt den "flensen" som tempfølerene sitter på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 De er vel like på alle motorene til Golf dem? Skal prøve å få skrudd den av før helga jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsMoen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 *oppdatert* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 den delen koster ikke så mye på møller så best å kjøpe en ny en så varer den en stund :) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg