jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 godkjente baklykter ja ;) nei vet det. men hun jeg kjøpte den av ville ha de godkjent. så hun fikk de godkjent :p heha:P Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Noen som vet hvor de selger Sjalusi ?:) vil gjerne ha ett.. gir faen i om dere ikke liker det. jeg syns det er pent. er min bil. jeg velger om jeg vil ha det eller ikke ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Sjalusi får du bare brukt tror jeg :) evt hos en høgger sjalusi er ikke harry sammenlignet plastikken som mange andre setter på toførrene sine. bare ikke lakker den i bilens farge :P Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Pen bil! Laksetrapp får du nok bare brukt, lå en på finn for et par uker siden til en tusenlapp. Dukker opp med jevne mellomrom. ;) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 skal du ha sjalusi så må de være svart ;) vil ha de sjøl, syns det er tøft Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 tusen takk for info ;) sjalusi er pent syns jeg. uansett. har sett noen 240'er med stylign kit fra Plastoson.com.. går en her i byen.. ser ut som den handlevogna syns jeg.. selve fangerene er pene. Meen den er lyyyse gul og har en vinge som er 30+ cm høy-- og ya. Sjalusi skal være Svart! ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 tusen takk for info ;) sjalusi er pent syns jeg. uansett. har sett noen 240'er med stylign kit fra Plastoson.com.. går en her i byen.. ser ut som den handlevogna syns jeg.. selve fangerene er pene. Meen den er lyyyse gul og har en vinge som er 30+ cm høy-- og ya. Sjalusi skal være Svart! ;) Sjalusi er jeg med på, men synes du fangerne til plast o son er pene? De runde formene står jo ikke i stil med det firkanta designet på gammal Volvo! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 på en måte er de det.. har jeg noengang skulle finni på å style en volvo (noe jeg ikke hr planer om) er nok det kitet det jeg hadde valgt (uten vingen) meen nå har det seg slik at jeg liker 240 best uten styling. fine felgr å senk er det eneste man trenger ;) sjalusi er bare et pluss ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 på en måte er de det.. har jeg noengang skulle finni på å style en volvo (noe jeg ikke hr planer om) er nok det kitet det jeg hadde valgt (uten vingen) meen nå har det seg slik at jeg liker 240 best uten styling. fine felgr å senk er det eneste man trenger ;) sjalusi er bare et pluss ;) Ta en titt på Bross-stylingen hvis du ikke har sett det kittet. Eneste styling-kitet jeg liker til 240. :) Felg og senk så er du i mål, ja!:) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Bross ? aldri hørt om ;) må sjekkes ut :) hvor selger de? :) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Bross ? aldri hørt om ;) må sjekkes ut :) hvor selger de? :) Her er to linker ;) http://www.mamut.net/bcb/subdet142.htm http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=KP332&vg=&vgpath= Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 ok den stylingen var pen! den ser nogså orginal ut (orginal look) samtidlig som den gir bilen et lavere look. ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 240 kler bross ;) Men senk og felger holder i massevis syns no eg:) Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 men for all del! ikkje kjøp bross bakfangeren! meir retarded design skal du leite ei go stund etter ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 men for all del! ikkje kjøp bross bakfangeren! meir retarded design skal du leite ei go stund etter ;) Syns ikke Bross fangeren bak er så spesielt ille.. Sett mye værre! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg